Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ και ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ



Αγαπητοί γονείς,

 Με την παρούσα ανακοίνωση σάς ενημερώνω για τις ώρες που μπορούμε να συναντηθούμε κατόπιν συνεννόησης,

  • είτε τηλεφωνικά τις μέρες και ώρες που είχε σημειώσει το παιδί σας στο σχολικό μας βιβλίο (τελευταία σελίδα)
  • είτε μέσω του ίδιου του παιδιού σας

 Η συνάντηση μας διαρκεί περίπου 20 λεπτά. Οι ώρες που θα συναντώ τους γονείς είναι οι εξής:

 

Δευτέρα       10:00 - 10:30

Τρίτη            11:30- 12:15

Τετάρτη        10:00- 10:30

 Επίσης, οι μαθητές μου και οι γονείς τους μπορούν να επικοινωνούν μαζί μου

ΤΡΙΤΗ ή ΠΕΜΠΤΗ: 5:30- 6:30 μ.μ. στο τηλέφωνο:  6979960891

 

 Τέλος, μπορούν ακόμη να επικοινωνούν μαζί μου και με τους εξής τρόπους:

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: vaalexiou@yahoo.gr  ή vasilis4170@gmail.com

Στο viber ή messenger: Γράφοντας (οι γονείς) το ονοματεπώνυμο τους και κατόπιν την ερώτηση που θέλουν να μου θέσουν οι ίδιοι ή για λογαριασμό των παιδιών τους.


Share this

0 Comment to "ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ και ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ"

Δημοσίευση σχολίου